יום שבת, 29 בדצמבר 2012

קטע שלא יפורסם


היי. אני קטע שלא יפורסם. אבל זה ממש לא עושה אותי למשהו לא חכם, או סתם. אני דווקא מאוד גאה לא להיות מפורסם. כשאני מסתכל על כל הקטעים המפורסמים לידי, אני מבין שרובם לא אמיתיים. אדגים את זה בכמה מילים:

הנה קטע מעיתון. אובייקטיבי הוא לא, אינפורמטיבי אולי כן, אבל לא מכיל המון. משהו על הבחירות, מפלגות, דעות על גבי דעות ופרשנויות. אבל אין מה לומר, הוא מנוסח טוב. אין בו שגיאות כתיב והוא נשמע גם שנון וגם חריף, אחרת לא יקראו אותו. אני לא כזה. אותי גם ככה לא יקראו. אז אני לא מתאמץ, ולא מקבץ לתוכי מילים גדולות ומשבץ עם הרבה סימני פיסוק נכונים כדי לעשות את הרושם המתאים לקוראים שרובם אפילו לא מבינים, אך מזדהים עם המשמעות... אני לא כזה, אני פשוט. וגם אמיתי. אבל אף אחד לא יקרא אותי.

והנה קטע מפרסומת. המציג אינו רופא, התמונה להמחשה בלבד והכוכביות לא ברורות. אבל את זה שהשיניים שלה נוצצות רואים טוב מאוד. אם בפועל זה לא יעבוד? ילך לי כסף של כמה משכורות... לא יודע אם כדאי לי לנסות. אני בטוח שהרבה ילכו על זה, כי זה משודר בפריים טיים ולאנשים אין באמת דעות. הם יקחו את מה שמאכילים אותם בכפיות... אני לא מקדם מוצר ואני ממש לא יקר. אבל לא אפורסם, אז אף אחד לא ישלם עלי ואפילו לא יקבל אותי בחינם.

והנה קטע של הודעה מחבר. הוא התחיל ב"מה המצב?" ואז שאל שאלה, בלי לחכות לתשובה לשאלתו הראשונה. האם הוא שאל מנימוס או שהוא באמת רוצה לדעת? התשובה ל"מה המצב?" לא הגיע וכנראה שאת החבר זה לא הפתיע. הוא בטח רצה רק תשובה לשאלה השניה... טוב נו, החיים קצרים מדי כדי לענות על כל שאלת "מה המצב?" נכון?

כיוון שאותי אף אחד לא יקרא ולא יבזבז את זמנו היקר אני כן אענה על השאלה: המצב שלי ממש מעורער. אני לא בטוח מה הצעד הנכון ולאן לפנות בכיכר. למי להאמין? האם לבחור בשמאל או בימין? איזה מוצר להזמין? אני מוקף בקטעים לא אמיתיים וכך די קשה לי לחיות את החיים.

זאת התשובה שלי והכל אמיתי, חבל רק שאף אחד לא יקרא אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה